هزینه دوره های آرایشگری مردانه در هیرآکادمی

شهریه دوره آموزشگاه آرایشگری مردانه

شهریه دوره آرایشگری مردانه درجه یک و دو ، گریم سینمایی ، گریم داماد ، ترمیم مو در آموزشگاه سرای نمونه

شغل آرایشگری اگرچه یک کار هنری به حساب می آید اما به مثابه یک علم نیز تلقی می شود، همچنین می تواند شغل درآمدزایی باشد طوری که میزان درآمد آرایشگرها در کشورهای پیشرفته قابل محاسبه بوده و حتی برای آن مبلغ هم تعیین می شود.
به گزارش اقتصادآنلاین گفته شده است که به طور مثال در آمریکا متوسط درآمد این شغل ساعتی ۱۰دلار و ۸۲سنت است و طبق آمار سال ۲۰۱۳، درآمد سالانه آرایشگران در آمریکا ۲۳ هزار و ۱۵۰دلار یا در استرالیا ۳۱ هزار و ۲۰۰ دلار است. در انگلستان متوسط درآمد سالانه این شغل برای افراد آموزش دیده بین ۲۱هزار و ۵۰۰ تا ۳۰هزار و ۵۰۰ دلار و برای افراد بسیار متخصص بسته به نوع کار و محل سالن خود ۴۶هزار دلار یا بیشتر تعیین می شود، اما متاسفانه در ایران چنین محاسباتی صورت نمی گیرد تا جایی که حتی برخی آرایشگران از متوسط سالانه درآمدشان اطلاعی ندارند.

آموزش خصوصی آرایشگری

اما با محاسبات سرانگشتی می توانید درآمد یک آرایشگر موفق را حدس بزنید. درآمد و شرایط این شغل توانسته متقاضیان بسیاری را به سمت آموزشگاه آرایشگری مردانه سوق دهد و افراد زیادی خواستار ثبت نام در این دوره ها باشند. آموزشگاه های بسیاری زیادی وجود دارد. باید بدانید که هزینه آموزشگاه آرایشگری مردانه و شهریه آموزشگاه ها طبق مصوبه ای ثابت و شخص است و تنها کیفیت تدریس است که در آموزشگاه ها متفاوت می باشد.

هزینه آموزشگاه آرایشگری مردانه

افرادی هستند که قبلا دوره های مبتدی را در آموزشگاه آرایشگری مردانه را سپری کرده باشند و حتی تخصص کافی هم داشته باشد. اما اگرکه یادگیری در این حد کافی نباشد در کلاسهای فوق تخصصی شرکت می کنند. که اغلب این نمونه از افراد آرایشگر به زمان زیادی برای آموزش نیاز ندارند زیرا که پایه این مهارت را آموخته اند و به راحتی آموزش های پیشرفته تر را نیز فرا خواهند گرفت.هزینه در این مورد کاملا بستگی به مهارت و دانش استاد آموزش دهنده خواهد داشت. و زمان در آن دخالتی ندارد . در واقع این نوع آموزش های کاملا خصوصی برگزار می شود.

هزینه دوره های آرایشگری مبتدی

دوره های آموزش آرایشگری مبتدی و آماتور در اکثر آموزشگاه های آرایشگری در یک سطح و لول می باشد. در واقع در آموزشگاه آرایشگری مردانه در سراسر کشور باید یک سری اصول اولیه با توجه به نوع خدمات شامل آموزش ، آموزش داده شود. هزینه این دوره های آموزش آرایشگری بستگی به نوع خدمات دارد. بدین معنا هزینه آموزش گریم داماد با هزینه آموزش کوتاهی و کوپ برای دوره های آرایشگری ، یکسان نیست و متفاوت است. لازم است بدانید که سایر خدمات آموزشی قیمت خاص خود را دارد.

شهریه دوره آرایشگری مردانه

همانطور که گفت شد شهریه هر دوره با توجه به مهارت آموزشی متفاوت می باشد.

آموزش کوتاهی و اصلاح مو
آموزشگاه آرایشگری مردانه

شهریه دوره آرایشگری مردانه و گریم و همچنین آموزش ترمیم موی مردانه و دیگر دوره هایی که در آموزشگاه آرایشگری مردانه سرای نمونه تدریس میشود به شرح زیر است. این شهریه ها نرخ مصوب سازمان فنی و حرفه ای بوده و نرخ هایی بالاتر از قیمت های مندرج مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای نیست و تخلف محسوب میگردد. آموزشگاه آرایشگری مردانه سرای نمونه در تمام دوره های زیر هنرجو می پذیرد.

دوره آرایشگری مردانه درجه ۱ (کوتاه کردن مو با تیغ و ماشین در پیرایش مردانه)

۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

بهداشت کار ناخن مردانه (مانیکور)
۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

کاربر مواد شیمیایی

۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

دوره های آموزش آرایشگری حرفه ای
آموزش کوتاهی با موزر
آموزش گریم صورت
سرای نمونه در آپارات
کانال سرای نمونه در تلگرام
پیج سرای نمونه در اینستاگرام