دوره های آرایشگری با مدرک فنی و حرفه ای

آموزشگاه پیرایش و آرایش موی مردانه سرای نمونه برگزار کننده دوره های آرایشگری تخصصی ، دوره های مراقبت و زیبایی توسط مجربترین و با سابقه ترین مدرسین کشور و با بکارگیری مدرن ترین فناوری و ابزارهای آرایشگری ، ارائه دهنده پنج دیپلم بین المللی و ۲۴/۵ واحد درسی از مبتدی تا پیشرفته با مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای کشوربا آمار یادگیری و قبولی در سطح عالی از مبتدی تا پیشرفته با کادری مجرب

آموزشگاه آرایشگری مردانه فنی حرفه ای طبق استاندارد سازمان آموزش فنی حرفه ای کشورمان به دو دسته سطح درجه یک و سطح درجه دو تقسیم بندی می شود. طبق استاندارد ها ابتدا باید سطح درجه دوم را بگذارنید، سپس با اخذ مدرک درجه دو توانایی گذراندان درجه یک را خواهید داشت.

آموزش آرایشگری مردانه درجه دو

ثبت نام در دوره آموزش آرایشگری مردانه درجه دو نیازی به پیش نیاز و مدرک خاصی ندارد و هنرجویان می توانند بدون داشتن کوچکتری آگاهی در زمینه آرایشگری در این دوره ثبت نام کنند. البته تحصیلات هنرجو باید حداقل میزان تحصیلات یعنی اتمام دوره راهنمایی باشد.
هنرجویان در دوره پیرایش مردانه درجه دو با مهارت هایی چون: شناخت کامل پوست و مو، ابزار مورد استفاده آرایشگری مردانه، چگونگی کار با ابزار آرایشگری، آماده سازی محیط کار، آماده سازی پوست یا مشتری برای انجام پیرایش یا آرایش، طریق صحیح ضدعفونی کردن ابزارها، روش انواع کوتاهی صحیح مو سر و اصلاح صورت آموزش می بینند. هنرجویان پس از گذراندن دوره اصلی می توانند کار خود را در آرایشگاه شروع کنند.
در دوره های آموزشگاه آرایشگری مردانه سرای نمونه هنرجویان مهارت کوتاهی موهای صورت با تیغ و همچنین فرم و حالت دهی با سشوار و نحوه استفاده صحیح از فیکساتورها حالت دهنده ها ماننده ژل مو واکس مو و اسپری های فیکساتور را آموزش می بینند. بعد از طی کردن این دوره می توانند با توجه به آموخته های خود موی سر مشتریان آموزشگاه را زیر نظر مربیان کوتاه نمایند.

آموزش آرایشگری مردانه درجه

آموزش آرایشگری مردانه

مدرک آرایشگری درجه دو

پس از گذراندان این دوره نام هنرجویان  توسط مدیر آموزشگاه وارد سیستم سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور شده و برای ارزیابی مهارت، در آزمون های هماهنگ معرفی شده و شرکت خواهید کرد. پس از موفقیت در آزمون علمی و عملی سازمان فنی حرفه ای گواهی نامه مهارت پیرایشگری درجه دو به شما داده خواهد شد. شایان ذکر است که این مدرک بین المللی بوده و قابل ترجمه می باشد. هنرجویان با داشتن این مدرک می توانند کار خود را در آرایشگاه ها شروع کنند.

آموزش آرایشگری مردانه درجه یک

هنرجویان برای آموزش آرایشگری مردانه فنی حرفه ای درجه یک ابتدا باید آموزش آرایشگری مردانه درجه دو را گذرانده باشند. هنرجویان در دوره آموزش آرایشگری مردانه درجه یک مهارت های زیر را فرا می گیرند:

– آموزش به کارگیری ضوابط ایمنی و بهداشت محیط کار
– آموزش ایجاد هماهنگی بین مدل های مو با فرم سر و صورت(علم مرفولوژی)
– آموزش روش های خالی کردن لا به لای مو یا اصطلاحا پیتاژ مو با قیچی، تیغ یا ماشین به صورت منظم و نامنظم
– آموزش اصول نحوه پیتاژ کردن مو با انواع قیچی پیتاژ و آموزش اصول نحوه پیتاژ کردن مو با قیچی معمولی
– آموزش نحوه ایجاد سایش در مو با شانه تیغ دار
– آموزش کوتاه کردن موهای بلند خطوط فرم و خطوط درون فرم
– آموزش اصول کوتاهی مو در زاویه صفر، ۴۵، ۹۰، ۱۳۵ و ۱۸۰درجه
– آموزش اصول کوتاهی موهای بلند با ماشین برقی
– آموزش اصول کوتاه کردن مو در زوایای ترکیبی
– آموزش کوتاه کردن موها به صورت افزایشی از طریق روش لاانگشتی
– آشنایی با مدل های با قاعده و همچنین آشنائی با قوانین درمدل های با قاعده( مدلهای پایه و کلاسیک)
– آشنایی با مدل های بی قاعده و همچنین آشنائی با قوانین درمدل های بی قاعده( مدلهای فانتزی)
– آشنایی با نحوه ژورنال خوانی( تصویر خوانی مو)
– آشنایی با اصول نحوه کوتاه کردن مو از روی ژورنال
– آموزش انواع تقسیم بندی مو با توجه به نوع مدل مو
– آشنایی اصول نحوه تطبیق مدل مو با فرم صورت و سر و گردن
-آموزش صافی دائمی یا موقت مو
-آموزش ویتامینه کردن مو
-آموزش بخوردهی پوست
-آموزش شناخت پاک کننده های پوست

آموزش آرایشگری مردانه درجه یک با مدرک

آموزش آرایشگری مردانه درجه یک

آموزش صافی دائمی یا موقت مو

در دوره آموزش آرایشگری مردانه درجه یک آموزش صافی مو به هنرجویان داده می شود البته این آیتم شامل موارد زیر می باشد:

آشنایی با مواد محافظ مو در برابر حرارت اتو
آموزش اتو کشیدن مو جهت صاف کردن موفت مو (آیرونینگ)
آشنائی بامواد صاف کننده مدت دار اسیدی و قلیایی
آموزش صاف کردن مو به روش معمولی – روش ریبوندینگ – رو ش ۴ مرحله ای
شناسایی اصول مواد صاف کننده موقت
آشنائی با نحوه صاف کردن موها باتوجه به جنس و تراکم مو
آشنائی با نحوه شستشو و خشک کردن مو در هنگام صاف کردن مو وپایان کار
آموزش اصول نحوه صاف کردن موی صاف شده در ماه های از قبل( صاف مجدد )
آشنائی با نحوه مراقبت از موی صاف شده.

آموزش ویتامینه کردن مو

در دوره آموزش آرایشگری مردانه درجه یک ویتامینه کردن مو به صورت حرفه ای آموزش داده می شود. این بخش از آموزش شامل آیتم های زیر می باشد:

آشنایی با انواع مواد ویتامینه سطحی، عمقی( ماسکها و تریتمنت ها) و مدت دار( سرمها )
آشنایی و آموزش نحوه شستشوی مو قبل از  عمل ویتامینه
آموزش نحوه ویتامینه کردن سطحی، عمقی
شناسایی اصول با نحوه شستشو بعد از ویتامینه مو آموزش نحوه ویتامینه کردن مدت دار مو .

ویتامینه کردن مو

ویتامینه مو

آموزش بخوردهی پوست

لزوم انجام بخور دهی پوست برای آماده سازی پوست قبل از انجام مراحل پاکسازی پوست است اما خود این آیتم ضرورت دارد که به صورت تخصصی آموزش داده شود زیرا که در صورت عدم داشتن آگاهی کافی ممکن است موجب سوختن پوست مشتری شود. آموزش بخوردهی پوست شامل موارد زیر است:

  • آشنایی با علل استفاده از دستگاه بخور
  • آموزش نحوه بخور دهی پوست و فاصله مناسب دستگاه بخور تاصورت
  • آشنائی با مدت زمان بخور دهی متناسب با نوع پوست
  • آشنایی با لوپ و نحوه استفاده از لوپ
  • آشنایی با نحوه استقرار مدل روی تخت سه تکه

آموزش شناخت پاک کننده های پوست

پاک کننده های پوست انواع بسیار زیادی دارد که برای انتخاب صحیح آن برای مشتری باید که نسبت به گروه پاکننده ها و استفاده صحیح آن اطلاعات کافی را داشته باشید. این دوره شامل موارد زیر می باشد.

  • آشنایی با انواع شیرپاک کن وانواع ژل و فوم پاک کننده
  • شناسائی اصول کاربرد انواع شیر پاک کنژل و فوم پاک کننده
  • آشنایی با انواع تونیک بدون الکل و الکل دارو کاربرد آنها
  • آموزش نحوه پاک کردن پوست با پاک کننده ها
  • آشنایی با ماسک های کرمی ، پیل آف و ماسک های پودری و سایر ماسکها
  • آموزش نحوه ماسک گذاری بر روی پوست صورت
  • آشنائی با تشخیص ماسک مناسب با نوع پوست
  • آشنائی با پاک کردن ماسک از روی پوست
  • آشنایی با انواع اسکراب ها و مواد تشکیل دهنده آن
  • آموزش اصول کاربرد انواع اسکراب ها و مواد تشکیل دهنده آن و نحوه قرار اسکراب بر روی پوست شناسایی اصول نحوه پاک اسکراب از روی پوست

آموزش آنلاین در آموزشگاه آرایشگری مردانه

آموزشگاه آرایشگری مردانه نمونه با برگزاری دوره آموزش آرایشگری آنلاین، فرصت یادگیری و ورود به بازارکار بسیار عالی آرایشگری را برای همه هنرجویان ایجاد کرده است. علاقه مندان و دوستداران به رشته های آرایشگری می توانند در هر زمان و هر مکان، بدون نیاز به امکانات خاص از این امکانات استفاده کنند و در این کلاس ها شرکت کنند و علاوه بر دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای، در وقت و هزینه های خود نیز صرفه جویی کنند. از مزیت شرکت در دوره های آموزش آنلاین آرایشگری مردانه نمونه می توان به بهره مندی از مجرب ترین اساتید، پشتیبانی از طرف مربیان تا ۶ ماه پس از اتمام دوره و امکان دریافت کامل محتوای آموزشی کلاس ها اشاره داشت. به شما اطمینان داده که از محتوای آموزشی در این کلاس ها کاملا رضایت داشته و نهایت بهره را خواهید برد.

در دوره آموزش آرایشگری مردانه چه آموزش هایی وجود دارد؟

آکادمی مو سرای نمونه دارای بخش های مختلفی از اصول آموزش آرایش و پیرایش مردانه اعم از آموزش کار با ابزار های ارایشگری و پیرایش از جمله نحوه کار با انواع ابزار های آرایشی و پیراش از جمله ماشین اصلاح موی سر،قیچی پیتاژ،قیچی پیرایش،قیچی خورد کننده مو،نحوه شانه زنی مو و ….. می باشد.نکته ای که باعث می شود این آموزشگاه را نسبت به آموزشگاه های دیگر برتر و متمایز سازد این می باشد که تمامی دوره ها زیر نظر استادان با تجربه و با مهارت بالا که دارای گواهی نامه آموزش از وزرات کار و بهدات و صنف ارایش گران می باشد صورت میگرد.

چه عواملی باعث می شود که در این اموزشگاه شرکت کنیم؟

یکی از این عواملی که باعث میشود در این اموزش شرکت کنیم بهره جدید از آموزش اصلاح و آرایش گری با مد روز می باشد که تمام چیز هایی که یک آرایش گر ماهر نیاز دارد به شما آموزش می دهد،اگر به دنبال یک کسب و کار پرستیژ و حرفه ای می باشد نیاز می باشد که در یک اموزشگاه شرکت کنید و چه آموزشگاه ای بالا تر و بهتر از اکادمی سرای نمونه برای یاد گرفتن می باشد.

پس از گذراندن دوره چگونه می توان مدرک فنی و حرفه ای دریافت کرد؟

پس از گذراندن دوره های آرایش و پیرایش مردانه در هر یک از درجه های یک و دو کارآموزان مدرک پایان دوره از این آموزشگاه در یافت میکنند و باید خود را آماده ی امتحان عملی فنی حرفه ای میشوند تا مدرک رسمی خود را به صورت فنی و حرفه ای دریافت کنند.

تمامی کارآموزان طبق اصول رسمی و علمی دوره آرایشگاری را با مدرک فنی و حرفه ای آموزش فرا میگیرند تا بدون هیچ دغدغه ای کسب و کار مورد علاقه خورد یعنی ارایشگری را راه بی اندازند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که این آرایشگاه نسبت به آرایشگاه دیگه متمایز می سازد:

یکی دیگر از ویژگی های اکادمی سرای مو این است که نسبت به آرایشگاه های دیگ معتبر می باشد،یعنی اینکه آرایشگاه دارای جواز کسب و …. می باشد که هیچ ایرادی ندارد اما بعضی از آرایشگاه ها می باشند که با مدرک دروغین به دنبال گول زدن شما هستند و علاوه بر اینکه چیزی به شما یاد نمی دهند بلکه شما پولتون هم الکی دور ریخته اید

برنامه ریزی دقیق اموزش زیر نظر استادان مجرب:

یکی دیگز از ویژگی هایی که اموزشگاه سرای موی نمونه برای شما فراهم کرده ارائه برنامه اموزشی جامع و مناسب با نیاز های زمان و مد امروزی می باشد،به صورتی که برای تنظیم چنین برنامه ای مطابق استاندار های روزانه کلاس برنامه ای طراحی کرده ایم

  1. در طول مسیر تمامی مراحل زیر به شما آموزش داده میشود
  2. بعد از اینکه آموزش شما تکمیل شد و فارق التحصیل شدید  امنیت شغلی شما تامین میشود
  3. پیاده سازی تمام نکات بهداشتی در قسمت های مختلف مانند سالن آموزش و سرویس بهداشتی
  4. ارائه مدرک معتبر آرایشگری به هنرجویان بعد از هر دوره
  5. تدریس اصولی و حرفه ای تمامی زمینه ها
  6. لیست دوره های آموزشی شامل آموزش های پرطرفدار روز
ما تضمین اینکه شما وارد بازار مار بشوید را میکنیم:

یکی از علت هایی که کار آموزان برای مدرک می آیند ورود به بازار کار می باشد، یکی از نکات مثبت این آموزشگاه این می باشد که بعد از اینکه شما مدرک خود را دریافت وارد بازار کار میشید و حتی الامکان ما شمارا به آرایشگر های حرفه ای معرفی میکنیم برای کار

میزان درآمد روزانه شما تامین میشود:

بعد از اینکه شما مدرک خود را به صورت کامل گرفتید و وارد کاری شدید بسته به کار شما حالا اگر کار مال خودتان باشد روزانه حد اقل با ۱۵۰ هزارتومان شروع میشود به بالا اما اگر زیر نظر کسی کار میکنید این حقوق امکان دارد بالا تر نیز برود و خیلی حرفه ای تر بشید نسبت به چیزی ک قبلا بودید